Wörterbuch für Geschäftsmann Deutsch-Russisch, Russisch-Deutsch
99,00 PLNСловарь бизнесме́на неме́цко-ру́сский ру́сско-неме́цкий
Von Dr. Piotr Kapusta
Das Wörterbuch enthält über 22 000 Fachwörter und ihre Verbindungen, die aus den Bereichen Makroökonomie, politische Ökonomie, Finanzen, Buchhaltung, Statistik, Ökonometrie, Außenhandel, Wirtschaftsrecht, Transport, Logistik, Versicherungen, Werbung, Marketing sowie Public Relations u.a. stammen.
Seiten 444, Format 210x148, ISBN 978-83-7922-979-6
Dodaj do koszykaRealizuj zamówienieWörterbuch für Geschäftsmann Englisch-Deutsch, Deutsch-Englisch
99,00 PLNBusinessma's dictionary english-german german-english
Von Dr. Piotr Kapusta
Das Wörterbuch enthält über 22 000 Fachwörter und ihre Verbindungen, die aus den Bereichen Makroökonomie, politische Ökonomie, Finanzen, Buchhaltung, Statistik, Ökonometrie, Außenhandel, Wirtschaftsrecht, Transport, Logistik, Versicherungen, Werbung, Marketing sowie Public Relations u.a. stammen.
Seiten 444, Format 210x148, ISBN 978-83-7922-983-3
Dodaj do koszykaRealizuj zamówienieWörterbuch für Marketing, Werbung und Management Deutsch-Englisch
119,00 PLNDictionary of Marketing, Advertising and Management German-English
Von Dr. Piotr Kapusta
Das Wörterbuch für Marketing, Werbung, Marketing und Management umfasst 25 000 Fachwörter und ihre Verbindungen,die aus den Bereichen Wirtschaft, Ökonomie, Medien, Marketing, Public Relations und Werbung stammen.
Seiten 594, Format 210x148, ISBN 978-83-7922-999-4
Dodaj do koszykaRealizuj zamówienieWörterbuch für Marketing, Werbung und Management Deutsch-Russisch
119,00 PLNСловарь маркетинга, рекла́мы и менеджмента неме́цко-ру́сский
Von Dr. Piotr Kapusta
Das Wörterbuch für Marketing, Werbung, Marketing und Management umfasst 25 000 Fachwörter und ihre Verbindungen, die aus den Bereichen Wirtschaft, Ökonomie, Medien, Marketing, Public Relations, Werbung und Marketing stammen.
Seiten 630, Format 210x148, ISBN 978-83-7922-991-8,
Dodaj do koszykaRealizuj zamówienieWörterbuch für Marketing, Werbung und Management Englisch-Deutsch
119,00 PLNDictionary of Marketing Advertising and Management English-German
Von Dr. Piotr Kapusta
Das Wörterbuch für Marketing, Werbung, Marketing und Management umfasst 25 000 Fachwörter und ihre Verbindungen, die aus den Bereichen Wirtschaft, Ökonomie, Medien, Marketing, Public Relations und Werbung stammen.
Seiten 478, Format 210x148, ISBN 978-83-7922-995-6,
Dodaj do koszykaRealizuj zamówienieWörterbuch für Marketing, Werbung und Management Russisch-Deutsch
119,00 PLNСловарь маркетинга, рекла́мы и менеджмента ру́сско-неме́цкий
Von Dr. Piotr Kapusta
Das Wörterbuch für Marketing, Werbung, Marketing und Management umfasst 25 000 Fachwörter und ihre Verbindungen, die aus den Bereichen Wirtschaft, Ökonomie, Medien, Marketing, Public Relations und Werbung stammen.
Seiten 524, Format 210x148, ISBN 978-83-7922-987-1
Dodaj do koszykaRealizuj zamówienieWörterbuch für Zollrecht der Europäischen Union Englisch-Deutsch, Deutsch-Englisch
119,00 PLN 90,00 PLNDictionary of customs law of European Union German-English English-German
Von Dr. Piotr Kapusta
Das Wörterbuch für Zollrecht der Europäischen Union umfasst 18 000 Stichwörter aus dem Bereich Zollterminologie, die in allen Zollkodexen der EU sowie in anderen Zollübereinkommen (u.a. im Zollkodex der Gemeinschaften, im Modernisierten Zollkodex, im Zollkodex der Europäischen Union, im Zollübereinkommen über den internationalen Warenversand, im Zollübereinkommen über den internationalen Warentransport mit Carnets TIR, im Zollabkommen über Behälter, im Übereinkommen über die vorübergehende Verwendung, im Übereinkommen über
Dodaj do koszykaRealizuj zamówienieWykłady z komunikacji społecznej
89,00 PLN 69,00 PLNNiniejszy zbiór tekstów to w istocie wykłady, wygłoszone w latach 2009-2010 dla studentów Wyższej Szkoły Humanistycznej w Katowicach na Wydziale Dziennikarstwa i Nauk Humanistycznych.Całość problematyki została podzielona na trzy części:
1. Wykłady, w których problematyka komunikatu, komunikacji i komunikowania stanowi istotny element współczesnych prądów intelektualnych i zagadnień metodologicznych. 2. Komunikacja ujęta z punktu widzenia zjawisk społecznych (psychologia, socjologia, antropologia kultury itp.). 3. Rola komunikatów i komunikacji w sferze działań ekonomicznych,
Dodaj do koszykaRealizuj zamówienieYurupary
Amazońska epopeja o początkach świata
39,00 PLN W tradycji kolumbijsko-brazylijskiej Amazonii odnajdujemy jeden z najstarszych przedhiszpańskich przekazów literackich, niekiedy porównywany ze świadectwem Popol Vuh. Jest to amazoński mit o Yurupary, mitycznym herosie, znanym, wedle tradycji, szczepom zamieszkującym dzisiejsze ziemie Kolumbii oraz Brazylii.
Legenda o Yurupary przynosi podobne wspomnienia tradycji jak opowieści związane z życiem i działalnością Quetzalcóatla, co świadczyć może o ich wspólnym rodowodzie. Wpisana jednak w amazońską rzeczywistość jest przede wszystkim wyrazem pragnień nowego życia dla
Dodaj do koszykaRealizuj zamówienieZasady kultu wyobraźni
89,00 PLN 49,00 PLNDlaczego chodzi nam akurat o „kult wyobraźni”? Czyżby dlatego, że „rozum śpi”? Otóż niezupełnie. Ten ostatni na pewno - na swój sposób - czuwa nieustannie nawet gdy o tym nie wiemy. To wyobraźnia działa jak życie poety: poetą się nie jest - nim się BYWA.
Czy istnieją takie zasady, wedle których możemy mówić, że wyobraźnia stanowi podstawę naszych przedstawień rzeczywistości w sferze biznesu? Na pewno tak; temu ważkiemu problemowi poświęcam
Dodaj do koszykaRealizuj zamówienieZielony/verde Poezja latynoamerykańska I połowa XX wieku antologia
69,00 PLNOddajemy do Państwa rąk I tom poezji latynoamerykańskiej XX wielu.
Wiek XX był okresem szczególnym dla literatury światowej. Epoka „-izmów” pozwoliła patrzeć nam na świat innymi oczami, docenić to, co minione i pokładać nadzieję w tym, co nowe i będące w nieustanej zmianie.
Także dla literatur latynoamerykańskich był to okres szczególny. Dotąd mało znana i niedoceniana w Europie wkroczyła dziarsko na europejskie literackie salony dając się nie tylko poznać i
Dodaj do koszykaRealizuj zamówienieZielony/verde Poezja latynoamerykańska II połowa XX wieku.
69,00 PLNOddajemy do Państwa rąk II tom poezji latynoamerykańskiej XX wielu.
Wiek XX był okresem szczególnym dla literatury światowej. Epoka „-izmów” pozwoliła patrzeć nam na świat innymi oczami, docenić to, co minione i pokładać nadzieję w tym, co nowe i będące w nieustanej zmianie.
Także dla literatur latynoamerykańskich był to okres szczególny. Dotąd mało znana i niedoceniana w Europie wkroczyła dziarsko na europejskie literackie salony dając się nie tylko poznać i
Dodaj do koszykaRealizuj zamówienie